سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز هم سلام بانو!

غریبه نیستم از همین حوالی زمین؛ این سیاره رنج با تو سخن می گویم.

میدانم سیاره ام را میشناسی و رنجش را! چون همه می دانند بیش از همه این یادگار بر قلب شما و عزیزان شما حک گردیده است...

اما!

شرمنده تر ازین هستم که ما حتی در نبود شما هم این یادگاری تلخ را از زمین برایتان می فرستیم....

ما در ایام عزاداری شما  به طور مفصل و با شادی هرچه تمام تر جشن های عروسیمان را برگزار می کنیم تا همیشه این شروع تازه ی زیستن؛ ما را به یاد مظلومانه رفتن شما بیندازد و چه بی انصافیم ما....

ما در ایام عزادار شما از رسانه ملی خود طنزی پخش می کنیم که چهار چرخ قلب هر شیعه عزاداری که آن را ببیند پنچر میکند.و چه بی انصافیم ما....

ما در ایام عزاداری شما؛آری ما که قرار است پیرو باشیم و شما الگو، زلف بر باد می دهیم، مانتو های بسیار زیبای رنگی می پوشیم که کلا کمتر از یک متر پارچه هم خرج دوختشان نشده (واین از عجایب خیاطان قرن ماست)و چهره رنگین میکنیم ودر شلوغ ترین معابر با افتخارگام مینهیم ما حتی حداقل مثل کسانی هم نیستیم که همه ماه رمضان را روزه نمیگیرند جز شب قدرش ما حتی به خاطر خدا هم برای شما ارزشی قائل نیستیم و چه بی انصافیم ما...

خلاصه بانو! ما منتظر ظهور که نه ما به تعویق اندازنده ظهور فرزندت هستیم و چه بی انصافیم ما....



اسرائیل سایت هولوکاست به زبان فارسی راه اندازی کرد
  اسرائیل برای تبلیغ هولوکاست سایت اینترنتی به زبان فارسی برای کاربران ایرانی راه اندازی نموده است .
       
اسرائیل سایت هولوکاست به زبان فارسی راه اندازی کرد

به گزارش آینده روشن ، این سایت که بخشی از سایت بزرگی درباره هولوکاست است که به اکثر زبان های دنیا مطالبی در تایید و تبلیغ هولوکاست ترویج میکند .

در این سایت مقالات و اشعاری درباره مظلومیت یهود در جهان و واقعه دروغین هولوکاست برای کاربران فارسی ارائه شده است که به ادعای این سایت یهودیان خدمات بسیاری در اروپا و جهان انجام دادند و در عوض دنیا به یهودیان ظلم نمود که البته همه جهانیان شاهد خدمات یهودیان در همه جای دنیا به خصوص در آوارگی ملیونها فلسطینی هستند .

این سایت توسط بنیاد ید وشم راه اندازی شده است که مرجع جمع آوری اطلاعات و بایگانی آن ها درباره هولوکاست است و از طرف اسرائیل پشتیبانی می شود و با دستور مستقیم پارلمان اسرائیل تاسیس گشته است .

در تصویر صفحه اول این سایت زن یهودی با بچه ای در بغل او نشان میدهد که سربازی نازی به طرف آن ها تیر اندازی میکند . جا داشت راه اندازان این سایت سری هم به اینترنت زده و مجموعه عکس هایی که درباره جنایات مختلف اسرائیلی ها به خصوص در صبرا و شتیلا موجود است را مشاهده نمایند و کمتر درباره مظلومیت یهودیان صهیونیست بنویسند .

مرجع : سایت خبری آینده روشن


ای کاش عرفه نمی خواندی، حسین!

با این مناجات، در این سوی تاریخ، ذهن ها هنوز در حیرت تک تک واژگانی اند که حسین بر لب آورده است. گزاف نمی گویم: عقل می رباید مناجات عرفه حسین (علیه السلام).
گام های برهنه امام، مهربان تر از گرمای آفتاب عرفات؛

اشک چشمان حسین، زلال تر از صافی هفت آسمان؛

و دستان به دعا برخاسته اش، سرشارتر از چشمان اشک بار آل الله که در اطرافش حلقه زده اند،
همه نشانه هایی است که عرفات حسین را به عاشورایش پیوند خواهد زد.

آن روز عرفه، هنوز کسی نمی دانست که حسین این واژه های پرالتهاب را چرا چنین کنار هم می چیند:

ای مونس و مامن و یاورم، در کنج عزلت و تنهایی و بی کسی؛
ای تنها امید و پناهگاهم، در محاصره اندوه و غربت و خستگی؛
ای توشه و توان سختی هایم؛
ای کسی که هر چه دارم از توست و از کرامت بی انتهای تو...

با این مناجات، در این سوی تاریخ، ذهن ها هنوز در حیرت تک تک واژگانی اند که حسین بر لب آورده است. گزاف نمی گویم: عقل می رباید مناجات عرفه حسین (علیه السلام).

آن روز عرفه، هنوز کسی نمی دانست که با همه خاندانی که امام هنگام دعا گرد خویش جمع آورده بود، برای عاشورایش لحظه شماری می کرد و مناجاتش، رضایتنامه ای بود برای عاشورا. اما هیچ صدایی از «هل من ناصر» در مناجات عرفه نمی یابی. گویی حسین(علیه السلام) در عرفه، همه داشته هایش را بر روی دو دست بالا گرفته است و آنقدر می گرید تا پروردگارش از او بپذیرد.

هنوز زینب نمی داند معنای ثارالله و ابن ثاره را؛ معنای عزیز شدن حسین با این واژگان عرفه را؛ و نمی داند، که با هر کدام از این وازگان، در یک عاشورا، سنگی بیشتر به سویش نشانه خواهد رفت. نمی داند معامله حسین با خدایش را .

خدای من،
اینک من پیش روی توام و در اختیار تو...
آقای من،
این منم، بال گسترده و پر شکسته و دلتنگ و حقیر...

... ساعتی از ظهر گذشته است. عاشوراست. برای امام رمقی نمانده است. محاسن خون آلود حضرت اباعبدالله، خاک آلود می شود. صورت امام بر خاک افتاده است. این آخرین زمزمه حسین است: الهی رضا بقضائک و تسلیما لامرک.

یادت می آید اولین جمله عرفه را: الحمدالله الذی لیس لقضائه دافع!

... دوست دارم بگویم: ای کاش عرفه نمی خواندی، حسین!

موسسه آینده روشن


روایت و عکس تکان‌دهنده از شهدای میدان مین در عملیات رمضان

سید مسعود شجاعی طباطبایی در وبلاگ خود با عنوان وصیت‌‌نامه عکسی را از علی فریدونی عکاس با سابقه ایرنا از عملیات رمضان منتشر کرده و می‌نویسد:

محور پاسگاه زید (27 تیر 1361) نیمه‌شب یکشنبه 27 تیرماه، گردان های در گیر در مرحله دوم عملیات رمضان به دلیل گذشت زمان و نزدیک شدن صبح، از تعدای از نیروهای داوطلب می خواهند که از میدان مین پیش رو سریع تر گذر کرده و معبری برای عبوردیگر رزمندگان باز کنند. از میان 150 نفر داوطلب به 20 نفر از آنان اجازه ی ورود به میدان مین داده می شود و اغلب این 20 نفر نیز به شهادت رسیدند.

ادامه مطلب...

کدام مصلحت
پنج شنبه 90/2/8 | رحیمی

کدام مصلحت بزرگ‌ مانع از تغییر مصلحی شد؟

مخالفت رهبر معظم انقلاب با تغییر وزیر اطلاعات و به‌ویژه حواشی آن هر چند با پردازش و آب و تاب رسانه‎های خارجی و برخی از رسانه‎های داخلی برای مدتی تبدیل به یک جنجال رسانه‎ای در کشور شد، اما رهبر انقلاب در سخنرانی چند روز پیش خود در دیدار با جمعی از مردم استان فارس، این مساله را یک موضوع عادی و معمولی نامیدند که نباید به ابزاری برای دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل شود.

به گزارش رجانیوز، ایشان علت ورود در این مساله را علی‌رغم رویه همیشگی خود، وجود یک مصلحت بزرگ عنوان کردند و فرمودند: «... بنده‌ى حقیر هم طبق اصول بنا ندارم در کار‌ها و تصمیم‌هاى دولت وارد شوم. خب، مسئولیت‌ها در قانون اساسى مشخص است؛ هر کس مسئولیتى دارد؛ مگر آنجایى که احساس کنم یک مصلحتى دارد تفویت می‌شود؛ مثل اینکه در همین قضیه‌ى اخیر اینجورى بود؛ انسان احساس می‌کند یک مصلحت بزرگى دارد مورد غفلت قرار می‌گیرد، تفویت می‌شود؛ خب، انسان وارد می‌شود که جلوى این تفویت مصلحت را بگیرد. این، مسئله‌ى مهمى نیست، نظائرش هم اتفاق مى‌افتد.»

سابقه تاریخی ثبات در مدیریت امنیت
ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم