سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  مرثیه ای بر مظلومیت بحرین 

   

براستی که  دوران ،دوران پر اندوه و ناگواری است برای شیعیان علی است، آنانی که به آل پیامبر عشق می ورزند و محبت آنان را در دل دارند.

دورانی پر اندوه و مالامال از دشمنان پیامبر و اولاد پیامبر که با تمامی توان و قدرت، دم تیغ حقد وکینه خود را که از نیام ابوسفیانی بیرون کشیده و خون محبین و شیعیان او را در ایامی سرخ که علی به سوگ فاطمه خود نشسته در خیمه های عزادارن دخت پیامبر فرو می ریزند! و هلهله کنان بر روی بدن های بی جان آنان می رقصند، و عطش خون خود را با پیاله های مالامال از خون زنان ومردان، جوانان و پیران شیعه ی بر زمین ظلم وعداوت فروغلطیده فرومی نشانند.

و این جبارانِ آل ابی سفیانِ تشنه به خون علی واولاد علی که وهابی و سلفیشان می خوانند،گوش به فرمان اربابان زرین موی و چشم آبی خود، آنانی که مدعیانِ آقایی و بزرگی در روی زمین اند ، آنانی که قتله پیامبران شان می خوانند ،آنانی که خدا و ملائک اورا دشمن می دانند،آنانی که مفسدین روی زمین اند وروزی تیغ تیز عدالت و انتقام علی از نیام ذلفقار منتقم و دادگستر آخرین و موعود تمامی امم ،کره ارض را از وجو شیطانی و ناپاک آنان تطهیر خواهد نمود، کشتاری پرقصاوت و شیطانی را از یاران رحمانی آل علی از کربلای حسین گرفته تاکربلای ایران و اکنون نیز کربلای بحرین گسیل گشتند تا خون بریزند و خون بریزند! و آتش کینه نافروخفته خود از پیامبر و آل پیامبر راباکشتار شیعیان مظلوم همچون مولایشان حسین،قدری فرونشانند!
ادامه مطلب...

بی بهانه
جمعه 90/2/23 | رحیمی

چرا از شهیدان عقب مانده ایم

سپیده زد و رنگ شب مانده ایم

شهیدان که بودند و ما کیستیم؟

مگر با شهیدان نمی زیستیم؟؟؟؟

تا سالگرد میزبانی شهرمان از دو کبوتر گمنام چند روز بیشتر نمانده است...

و من در این فکرم که آیا خواهر؛ برادر؛ پدر یا مادر خوبی برایشان بودیم یا به خاک سپردیم و از یاد بردیمشان ؟؟؟

و اما برای عهد دوباره با شهدا هیچگاه دیر نیست سفره شهیدان به وسعت دلهای همه ماست و به اندازه همه مان جا دارد ... بسم الله


بسم الله القاصم الجبارین

خلخال را که از پای زن یهودی کشیدند گفتی سزاوار است اگر مسلمان از شنیدن این خبر بمیرد و راست گفتی مولایم تا من امروز نسبت به اهانت به بانوی یهودی که سهل است نسبت به اهانت به هم کیشم بانوی شیعه ام در بحرین و ظلم دردناکی که به او می رود بی تفاوت نباشم و فریاد برآورم که:

مقاوم باش من با تو هستم

پهلوی مادر را که شکستند، تازیانه ای که به بدنش نواختند، گوشواره هایی که از گوش دردانه های اهل بیت ربودند، سیلی که به دختر بچه ی یتیم زدند، آتشی که به خیام انداختند، و محفلی که در شام به پا کردند همه و همه جای سوختن و دل سوختن دارد. قریب 1400 سال گذشته است هر لحظه که بر این اتفاقات می گذرد بر آتش خشم و کینه یمان افزون می گردد.  بی تفاوت نمی توانیم باشیم از این همه ظلم.

و اما امروز خواهر بحرینی ام، شیعه ی منتظر!

می دانم به تجربه نشسته ای به اندازه پرکاهی از مصیبت اهل بیتمان را. گویی قرار است شیعه تا روز موعود غریب بماند.

می دانم دردهای دلت را....

اما تو رسالتی بزرگ داری آنچنان که خواهر و مادران شهیدان سرزمین من داشتند و دارند آنچنان که بانوان مبارز میهن من داشتند و دارند پای حرف های دلشان که بنشینی خواهند گفت آنها هم تجربه کرده اند بارها کربلا و عاشورا را، فاطمیه و یتیم نوازی را، محفل یزید و بازار شام را....

مقاوم باش ما رهروان بانوان شجاعی چون زهرای اطهر، خدیجه ، زینب صبور ، سمیه ، و هزاران بانوی نمونه دیگری هستیم که نامشان بر لوح تاریخ حک شده است.

ما نیز با تو هستیم با تمام وجود .....

دعای ما جوانان و بانوان ایران زمین و بالاخص مادران و خواهران شهدای بزرگمان پشت سر شماست

مقاوم باش بانوی شیعه منتظر

به امید روزی که همه مان در زیر پرچم امام عصرمان با ظلم بجنگیم


اقدام عملی
شنبه 90/2/17 | رحیمی

منتظر اقدام عملی رییس‌جمهور در تبعیت کامل از ولایت هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران خطاب به احمدی‌نژاد گفت: آقای رئیس جمهور شما می‌گویید با ولایت‌مداری خود، بینی دشمنان را به خاک می‌مالید اما برای ما حرف کافی نیست ما منتظر عمل هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی استاد حوزه و امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) که ظهر امروز در میدان منیریه تهران برگزار شد، حضرت فاطمه (س) را مادر تمامی ولایتمداران و شیعیان دانست و با قرائت حدیثی از دختر پیامبر مکرم اسلام، گفت: حضرت فاطمه می‌فرمایند کسانی که سوره‌های الرحمان، حدیث و واقعه را قرائت کنند اهل فردوس خواهند بود.
ادامه مطلب...

نـدیـدم آینــه ای چــون لبــاس خــاکیهـــا

همــان قبیلـــه کــه بـودنــد غـرقِ پـاکیهــا

دلیـل غـربتشـان اهـل خاک بـودنِ مــاست

نـه بی مزار شدن هـا ، نـه بی پـلاکی هـا

بــه آسمـان که رسیدنـد ، رو بـه ما گفتنـد :

زمیـن چـه قـدر حقیـر است ! آی خـاکیهــا


   1   2   3   4   5   >>   >

تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم