سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می‌خواهم بجنگم، خمینی تنهاست

روایت منتشر نشده مرحوم حاج‌عبدالله ضابط در طلائیه
اینجا قطعه‌ای از بهشت است

به نام آنکه شهیدان در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصول‌شان نزد او روزی می‌خورند. سلام بر شهیدان و خدای شهیدان و راه شهیدان و پاسداران خون شهیدان و عاشقان کوی شهیدان!
ادامه مطلب...

عکس: مراسم شام غریبان شهدای انقلاب بحرین

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب...

دلسوزی رادیو اسرائیل برای فائزه هاشمی

رادیو اسرائیل در خبری با موضوع "به جای فرد هتاک، فائزه هاشمی به دادسرا احضار شد" ضمن دلسوزی برای وی گفت: «در حالی که فرد هتاکی که خانم فائزه هاشمی رفسنجانی را در حرم حضرت عبدالعظیم مورد حمله قرار داده بود، آزادانه با هر رسانه ای که بخواهد گفتگو می کند، دادستان کل جمهوری اسلامی می گوید خانم فائزه هاشمی به دلیل مصاحبه با رسانه های فارسی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.»

این رسانه صهیونیستی افزود: «فائزه هاشمی در گفتگویی با "روز آنلاین" با اشاره به سکوت مقامات در برابر توهین های صورت گرفته به او و خانواده اش در حرم عبدالعظیم، گفته بود: امروزه ایران را مشتی الوات و اراذل و اوباش اداره می کنند.»

رادیو اسرائیل اضافه کرد:« شیخ غلامحسین محسنی اژه ای که همزمان سخنگوی دستگاه قضایی نیز می باشد، گفت: مصاحبه خانم فائزه هاشمی را من هم دیدم و بعضی مطالب آن الحق والانصاف قابل تعقیب است.»

البته این رسانه صهیونیستی درباره علت اینکه بعد از سالها فحاشی و اهانت به خانواده هاشمی چه شد که به یک باره با تغییر موضعی آشکار، به حمایت از فائزه هاشمی پرداخت توضیحی نداد.

گفتنی است فائزه هاشمی، در جریان ناآرامی های سال 88، به همراه برخی بستگانش، از جمله دو دختر خود و همسر حسین مرعشی در میان آشوبگران حضور می یافت که در چندین مورد به بازداشت وی منجر گردید اما با وساطت‌بعضی از مقامات کشوری بلافاصله آزاد شدند.

رجانیوز


نقشه جدید صهیونیست‌ها برای مسجدالاقصی



رژیم صهیونیستی در صدد است در سایه بی‌توجهی جهان اسلام و در ادامه یهودی‌سازی شهر قدس، پخش اذان از مسجدالاقصی را به بهانه اذیت شدن یهودیان ممنوع کند.

به گزارش فارس، تشدید اقدامات یهودی‌سازی در قدس همچنان در سایه غفلت مسلمانان ادامه دارد و این بار نوبت به ممنوعیت پخش اذان در مسجدالاقصی رسید.

کنست رژیم صهیونیستی در صدد است برای محو کردن هرگونه نشانه اسلامی از شهر قدس و یهودی کردن کامل آن، مانع پخش اذان در مسجد الاقصی شود.
ادامه مطلب...

ساکنان درخشان و نورانی تاریکترین بخشهای عمیق دریا+تصاویری بسیار زیبا

عکسهای زیر آبی جدید زیستگاه جانداران اعماق دریا در هاوایی را به شیوه ای به نمایش گذاشته است که تا به حال دیده نشده است. این تصاویر زیبا در تاریکی شب و با استفاده از نور فلش ویژه ای ثبت شده است تا بتواند شگفتی های جهان رنگارنگ زیر آب را به خوبی نمایان سازد.

در میان این تصاویر پرتو ایکس مانند، تصاویری از هشت پاهای کمیاب، عروسهای دریایی و میگوها وجود دارند. این جانداران که هر یک طولی برابر چند سانتیمتر دارند را تنها می توان در سواحل "کایلوا-کُنا" یافت.

"جاشوا لمباس" عکاس 25 ساله این تصاویر می گوید برای ثبت آنها بیش از 400 بار در آبهای تاریک غواصی کرده است. وی برای زیباتر شدن این عکسها تا تاریک شدن هوا صبر می کرد و سپس چهار کیلومتر مسافت را با قایق به میان آب دریا می رفت و در نهایت موتور قایق را خاموش کرده و در آب به غواصی می پرداخت.
ادامه مطلب...

<   <<   6   7      >

تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم