سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به قول استاد پناهیان,

فرض کنید می رید خونه, به شما می گن مقام معظم رهبری,


زنگ زدن گفتن به ف?نی بگید دعا کنه برای من!


با خودتون می گید, من??!!


آقا گفتن من براشون دعا کنم?!


...


*بابا, امام زمان سفارش کردن دعا کنید برای من...!


روی پسر فاطمه رو زمین نزنیم...


ورودامام زمان"عج" اکیدا ممنوع!

یک هفته بود کارتهای عروسی روی میز بودند.هنوزتصمیم نگرفته بود چه کسانی را دعوت کند.لیست مهمانها و کارهای عروسی ذهنش را پر کرده بود...



برای عروس مهم بود که چه کسانی حتما در عروسی اش باشند.از اینکه دایی سعیدش سفر بود و به عروسی نمی رسید دلخوربود...

ادامه مطلب...

 

توجه:

اگر کالاهای صهیونیستی را نشناخته مصرف کنیم جاهل و اگر آنها را شناخته و از روی عمد مصرف کنیم ظالم خواهیم بود،که البته روزانه در نمازهایمان حداقل 5 بار از این دو به خدا پناه میبریم(صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم ولا الضالین/راه کسانی که آنان را مشمول نعمت خود ساختی؛نه کسانی که برآنان غضب کرده ای؛و نه گمراهان)،اما در مقام عمل هم باید کاری کرد.

چند مطلب مهم:

صهیونیست:تا به حال درمورد تاریخچه صهیونیست،کتب و فیلم های بسیاری تهیه و تدوین شده که صرف وقت بیش از اندازه روی مسائل بی ارزش و یا ساختگی این قوم،خسته کننده و نابود کردن وقت است که از حوصله ی این مقاله هم خارج می باشد.اما عمده ترین مسئله ای که باید در قبال صهیونیست مورد توجه قرار داد این است،که نباید گول بزرگ نمایی ها،مخوف جلوه دادن ها و حجمه تبلیغات آنها را خورد!و هر لحظه برای مبارزه و رویارویی با آنها آماده بود که قدم اول برای این جهاد،تحریم جدی کالاهای موجود در بازار است.

حال که صهیونیست ها این چنین در فیلم ها و کتب خود ادعای قدرتمندی و عظمت می کنند واقعا جای طرح این سوال وجود دارد که چرا چنین قومی که از سالهای بسیار دور در این کره ی خاکی می زیسته اند با این همه جنگ و خونریزی هنوز کشوری واحد و مملکتی مستقل ندارند؟

پس نتیجه می گیریم تمام آنها خود را دست بالا فرض کرده اند و مانند طبل توخالی عمل می کنند.

2» بعضی می گویند اگر من این کالاها را مصرف نکنم دیگران مصرف می کنند و حالا اگر یک نفر بیشتر مصرف کند چه اتفاقی می افتد؟

به این دسته از دوستان باید گفت همانطور که یکی یکی شروع به استفاده این کالاها نمودیم،حال هم باید یکی یکی دست از این کالاها بکشیم و دیگران را هم از استفاده این کالاها برحذر داریم.

چه بسا هزینه ای که برای یک محصول پرداخت می کنیم،هزینه ی یک گلوله برای ریختن خون انسانی بی گناه شود.

در ضمن دوری از کالاهای این خونخواران یک وظیفه همانند نماز خواندن است و نمی توان گفت حالا اگر من یکی نماز نخوانم چه می شود؟!به هر حال همه ما در برابر خداوند متعال مسئولیم.

3»شاید شخصی بپرسد جنس و قیمت این کالاها بسیار مناسب است،چرا آنهارا مصرف نکنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت اگر دلیل مصرف کالاهای یهودی منفعت خودمان باشد مانند مزدورانی عمل کرده ایم که برای سود خود با بزرگترین جنایتکاران و دشمنان درجه اول اسلام همراه شده ایم!

4»شخصی میگویید چرا اصلا این کالاها وارد می شود که ما مجبور شویم که از مصرف آن خودداری کنیم؟

باید گفت که تحریم این کالاها و در کل هر مبارزه ای باید هم از سوی مسئولین باشد،و هم از سوی مردم آن جامعه،اما اگر از سوی مسئولین کوتاهی صورت گرفت تکلیف از دوش افراد جامعه برداشته نمی شود.

5»بعضی عنوان می کنند که از کجا معلوم که واقعا این کالاها صهیونیستی هستند و تکلیف کالاهایی از جمله نوکیا که مثلا ساخت فنلاند و چین هستند چه می شود؟

در جواب باید به این مطلب اشاره کنیم که از دیگر حربه های صهیونیست،تولید و مونتاژ دسته ای از محصولات در سایر کشورها میباشد تا از این طریق به کشورهایی که کالاهای صهیونیستی را تحریم کرده اند بقبولانند که این کالاها هیچ گونه تعلقی به اسرائیل ندارند!ولی بر خلاف تمام ادعاهایشان سهم،سود و حقوق انخصاری ویژه ای نزد کشورهای تولید کننده محصولات شان دارند.

نام محصولات به تفکیک صنعتی:

ادامه مطلب...

توصیه بهداشتی: تغذیه و تدابیر مربوط به ماه مبارک رمضان

نکات قابل ملاحظه در سحر :

1- بهتر است سحری را با آب شروع نکنیم اما کسانی که عطش دارند و گرم مزاج هستند و با مصرف آب اشتها باز می کنند اشکالی ندارد. همراه با غذا خوردن نیز نباید آب خورده شود.
2- مصرف مواد شیرین در اولویت است مثل خرما، حلوا و هر چیز شیرین طبیعی
رسول خدا(ص) فرمودند: خرما چه خوش سحری ای است
اما اگر فرد دیابت (مرض قند) داشت چه کند؟

ادامه مطلب...


تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم