سفارش تبلیغ
صبا ویژن
(ان شا الله پاییز قراره یه همایش 3 روزه مهدویت برگزار کنیم از نظرات و پیشنهاداتتان با افتخار استقبال میکنم. هر نظر شما فانوسی جهت بهتر برگزار شدن برنامه و در نتیجه رضایت مولایمان و حرکت به سوی ظهور....مدیر وبلاگ)
                                         ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍........................................................................................
عزاداری صداوسیما در شب میلاد حضرت زهرا(س)
شب گذشته درحالی که ایران بر اساس شعائر دینی خود با گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی اکرم(ص) در حال گذراندن ساعاتی شاد و معنوی در کنار خانواده خود بودند، رسانه ملی در پربیننده ترین ساعات خود در شبکه سه مجلس ختم و عزاداری برپا کرد. 
به گزارش رجانیوز، مجری برنامه 90 که در ایام سوگواری ائمه اطهار علیهم السلام کمتر با لباس عزا دیده شده، با پوشیدن لباس مشکی و به‌راه انداختن مجلس ماتم مشغول عزاداری برای فوتبالیست فقید ایران شد. 
 
هیچ‌کس از درگذشت فوتبالیست محبوب ایران مرحوم ناصر حجازی خوشحال نیست اما سوال این است که مگر چند درصد مردم ایران این مقوله را مهمترین مساله شب میلاد خود تلقی می کنند و چرا باید تنها یک شب از سال که مخصوص قدردانی از مادران و گرامیداشت مقام پر ارج مادر است برای عموم مردم ایران به چنین وضعیت اسفناکی تبدیل شود. 
 
درگذشت یک فوتبالیست علی‌رغم مهم بودنش مساله تنها بخشی از مخاطبان رسانه ملی است درحالی که احترام به مادر و جشن گرفتن در کنار او و قدردانی از مقام والای او در شب میلاد حضرت زهرا(س) سال هاست سنتی ستودنی و همه گیر در ایران است و اقتضای آن فراهم ساختن زمینه های شادمانی و عمیق تر کردن ارتباطات خانوادگی توسط برنامه های صدا و سیماست. 
مدیران رسانه ملی بارها نشان داده‌اند که در اولویت سنجی برای برنامه های سیما تحت تاثیر محیط نزدیک خود بوده و کمتر با دانش رسانه ای و دغدغه های عمومی آشنا هستند. متاسفانه مخاطبان رسانه ملی مدتی است که بتدریج با دیدن انواع رفتارهای نامتناسب و سوال برانگیز از شبکه های مختلف تلویزیونی به‌ویژه شبکه سه، نسبت به رسانه ملی بدبین و کم اشتیاق شده اند. 
 
برنامه 90 همچنین در اقدام کاسبکارانه‌ای به‌جای درخواست صلوات و فاتحه برای درگذشت حجازی، بارها از مخاطبان خواست به یاد او عدد 1 را برای یک شماره خاص پیامک کنند.
رجانیوز


تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم