سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله القاصم الجبارین

خلخال را که از پای زن یهودی کشیدند گفتی سزاوار است اگر مسلمان از شنیدن این خبر بمیرد و راست گفتی مولایم تا من امروز نسبت به اهانت به بانوی یهودی که سهل است نسبت به اهانت به هم کیشم بانوی شیعه ام در بحرین و ظلم دردناکی که به او می رود بی تفاوت نباشم و فریاد برآورم که:

مقاوم باش من با تو هستم

پهلوی مادر را که شکستند، تازیانه ای که به بدنش نواختند، گوشواره هایی که از گوش دردانه های اهل بیت ربودند، سیلی که به دختر بچه ی یتیم زدند، آتشی که به خیام انداختند، و محفلی که در شام به پا کردند همه و همه جای سوختن و دل سوختن دارد. قریب 1400 سال گذشته است هر لحظه که بر این اتفاقات می گذرد بر آتش خشم و کینه یمان افزون می گردد.  بی تفاوت نمی توانیم باشیم از این همه ظلم.

و اما امروز خواهر بحرینی ام، شیعه ی منتظر!

می دانم به تجربه نشسته ای به اندازه پرکاهی از مصیبت اهل بیتمان را. گویی قرار است شیعه تا روز موعود غریب بماند.

می دانم دردهای دلت را....

اما تو رسالتی بزرگ داری آنچنان که خواهر و مادران شهیدان سرزمین من داشتند و دارند آنچنان که بانوان مبارز میهن من داشتند و دارند پای حرف های دلشان که بنشینی خواهند گفت آنها هم تجربه کرده اند بارها کربلا و عاشورا را، فاطمیه و یتیم نوازی را، محفل یزید و بازار شام را....

مقاوم باش ما رهروان بانوان شجاعی چون زهرای اطهر، خدیجه ، زینب صبور ، سمیه ، و هزاران بانوی نمونه دیگری هستیم که نامشان بر لوح تاریخ حک شده است.

ما نیز با تو هستیم با تمام وجود .....

دعای ما جوانان و بانوان ایران زمین و بالاخص مادران و خواهران شهدای بزرگمان پشت سر شماست

مقاوم باش بانوی شیعه منتظر

به امید روزی که همه مان در زیر پرچم امام عصرمان با ظلم بجنگیم



تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم