سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکید آیات عظام نوری‌همدانی و جوادی‌آملی بر حضور پرشور مردم در 22بهمن

حضرات آیات نوری همدانی و جوادی آملی با اشاره به اینکه قیام مـردم مصر و تونس ادامه مسیر انقلاب اسلامی ماست خاطرنشان کردند: ملت ایران اسلامی با وحدت و انسجام، شور و خروش خود را در 22 بهمن به نمایش گذارد.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع بزرگ تقلید در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر لزوم وحدت و انسجام ملت ایران تاکید و اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با وحدت و انسجام، شور و خروش خود را در 22 بهمن به نمایش گذارد.

در پیام آیت الله نوری همدانی امده است: روز 22 بهمن از ایام الله است و ملت برومند و متعهد ایران هر سال با راهپیمایی میلیونی و با شکوه پیمان خود با انقلاب و امام و رهبری را به نمایش می گذارد ولی امسال چون طنین این انقلاب اسلامی- چنانکه انتظار می رفت- خیزش دستور و خروش را در مصر و تونس و یمن و اردن و کشورهای دیگر نیز به وجود آورده است و می رود که در سطح کل جهان استکبار و دیکتاتوری را از میان بردارد لازم است که ایران اسلامی با وحدت و انسجام بیشتر با قدم استوارتر، شور و خروش رساتر خود را به نمایش گذارد.

همچنین آیت الله عبدالله جوادی آملی درجلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، آثار جاهلیت رژیم پهلوی پاک و زحمات امام و شهیدان به ثمر رسید که حفظ وصیانت از این ثمره به رعایت حدود الهی در جامعه بستگی دارد.

بنابر گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه قیام مـردم مصر و تونس ادامه مسیر انقلاب اسلامی ماست خاطرنشان کرد: جمله معروف امام راحل مبنی بر اینکه سربـازان فـردای من کودکان در گهواره امروزند فقط مربوط به ایران نیست بلکه انقلابیون کشورهـای اسلامی کـه کودکان در گهواره دیروز بودند نیز سربازان حضرت امام خمینی (ره) محسوب می شوند.

وی افزود: همه ما باید رعایت احکام الهی را از خود و نزدیکان خود شروع کنیم و دست بـه دست هم دهیم تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسانیم.
سایت آوینی



تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم