سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  مرثیه ای بر مظلومیت بحرین 

   

براستی که  دوران ،دوران پر اندوه و ناگواری است برای شیعیان علی است، آنانی که به آل پیامبر عشق می ورزند و محبت آنان را در دل دارند.

دورانی پر اندوه و مالامال از دشمنان پیامبر و اولاد پیامبر که با تمامی توان و قدرت، دم تیغ حقد وکینه خود را که از نیام ابوسفیانی بیرون کشیده و خون محبین و شیعیان او را در ایامی سرخ که علی به سوگ فاطمه خود نشسته در خیمه های عزادارن دخت پیامبر فرو می ریزند! و هلهله کنان بر روی بدن های بی جان آنان می رقصند، و عطش خون خود را با پیاله های مالامال از خون زنان ومردان، جوانان و پیران شیعه ی بر زمین ظلم وعداوت فروغلطیده فرومی نشانند.

و این جبارانِ آل ابی سفیانِ تشنه به خون علی واولاد علی که وهابی و سلفیشان می خوانند،گوش به فرمان اربابان زرین موی و چشم آبی خود، آنانی که مدعیانِ آقایی و بزرگی در روی زمین اند ، آنانی که قتله پیامبران شان می خوانند ،آنانی که خدا و ملائک اورا دشمن می دانند،آنانی که مفسدین روی زمین اند وروزی تیغ تیز عدالت و انتقام علی از نیام ذلفقار منتقم و دادگستر آخرین و موعود تمامی امم ،کره ارض را از وجو شیطانی و ناپاک آنان تطهیر خواهد نمود، کشتاری پرقصاوت و شیطانی را از یاران رحمانی آل علی از کربلای حسین گرفته تاکربلای ایران و اکنون نیز کربلای بحرین گسیل گشتند تا خون بریزند و خون بریزند! و آتش کینه نافروخفته خود از پیامبر و آل پیامبر راباکشتار شیعیان مظلوم همچون مولایشان حسین،قدری فرونشانند!

واکنون کربلای بحرین صحنه مقابله نابرابر سفیانیان و علویان است! صحنه ای که در یک طرف آن تمامی قساوت وشقاوت با تمامی عده و عُده خود  به صف گشته اند ،و در طرف دیگر"برمنبرهای نور نشستگانی که چهره هایی روشن و سفید دارند"(1)، با تمامی مظلومیت عاشورا یی شان  انتظار خونین همیشگی خود راهمراه با ملائک در ملکوت زمزمه می نمایند که :

"کجاست آنکه براى برکندن ریشه ظالمان و ستمگران عالم  مهیا گردیده؟ کجاست آنکه منتظریم اختلاف و کج رفتاریهاى اهل عالم را به راستى و اصلاح کند؟ کجاست آنکه امیدواریم اساس ظلم و عدوان را از عالم براندازد؟ کجاست آنکه براى تجدید فرائض و سنن اسلام که محو و فراموش گردیده؛ ذخیره است؟ کجاست آنکه براى برگردانیدن ملّت و شریعت مقدّس اسلام اختیار گردیده؟ کجاست آنکه آرزومندیم کتاب و حدود آن را احیا سازد؟ کجاست آنکه دین، ایمان و اهل ایمان را زنده گرداند؟ کجاست آنکه شوکت ستمکاران و متعدیان را در هم مى شکند؟ کجاست آنکه بنا و سازمانهاى شرک و نفاق را ویران مى کند؟ کجاست آنکه فسق و عصیان و طغیان را هلاک و نابود مى گرداند؟ کجاست آنکه برای کندن ریشة گمراهى و دشمنى مهیاست؟"(2)

آی سلفیان وهابی،آی فرزندان بوسفیان که اکنون بنام آل سعود، آل خلیفه ،آل صباح و...بر اریکه قدرت نشسته و دجالانه خود را  خادم الحرمین می خوانید  درحالی که دستتان تامرفق به خون امت پیامبر آلوده است و همچون اجداد خود با دشمنان خدا و پیامبر و آل پیامبر همان زرین مویان و چشم آبیانی که در پشت پرده تزویر کاخ یزیدیتان با وسوسه های شیطانی خود خون حسین و اولاد و ابنا و شیعیان اورا مباح نمودند و می نمایند قدح های مالامال از خون شیعیان بخون افتاده در کربلای بحرین را سرمی کشید،و در پاسخ آنان که  نجوامی کنند که:

" کجاست آنکه انتقام خون شهید کربلا را خواهد گرفت؟ کجاست آنکه خدا بر ستمکاران و تهمت زنندگان، او را پیروز مى گرداند؟ کجاست آنکه دعاى خلق پریشان را اجابت مى کند؟ کجاست آن بالاترین خلایق و صاحب نیکوکارى و تقوى؟ کجاست فرزند پیغمبر محمد مصطفى؟ و فرزند على مرتضى ؟ و فرزند خدیجه بلند مقام ؟ و فرزند فاطمه زهرا بزرگترین زنان عالم؟ پدر و مادرم فداى تو؛ جانم نگهدار و حامى ذات پاک تو باد اى فرزند بزرگان مقربان خدا. اى فرزند اصیل و شریف بزرگوارترین اهل عالم؛ اى فرزند هادیان هدایت یافته؛ ای فرزند بهترین مردان مهذّب"(3)،مستانه می سرائید که:

لعبت هاشم بالملک فلا
خبر جاء و لا وحی نزل

اما به راستی بر بشریت چه می گذرد که مهر سکوت بر لب نهاده و در مقابل چنین بی عدالتی و ددمنشی آل سعود و آل خلیفه سکوت اختیار کرده اند. چگونه است که همه در مقابل نظام دجالی و شیطانی آمریکا که عالم را به خاک و خون کشیده و بی محابا وتحت عنوان آزادی و و دمکراسی بشریت و سران قدرت های جهانی را به بند کشیده و زبان آنان را بریده و همچون کردنکشی مست بدون هیچ ترسی  از به اصطلاح داروغه های جهانی عربده کشان هرروز به نقطه ای هجوم می آورد ؟! و مردمی را به خاک و خون می کشاند ؟!

و اما سخنی با ملت بزرگ و عزیز بحرین ،که دوشا دوش و در کنار هم ،با دستی خالی و بی هیچ حمایت جدی ای از سوی مجامع و نهاد های بین المللی ،و تنها با اتکال به قدرت خدا وبی هیچ ترس و وحشتی در مقابل هجوم سفیانیان آل سعود وآل خلیفه راست قامت ایستاده اند ؛درود وسلام خدا بر شما و یاری و نصرت قادر متعال از آن شما باد .دور نیست آن روزی که خداوند به خاطر این مقامت و پایداریتان جزای خیر به شما ارزانی فرماید . درونیست آن روزی که منتقم ما (روحی و ارواح العالمین له الفدا) آن وارث آدم ونوح وابراهیم وموسی و عیسی و پیامبر اعظم (صلواه الله علیهم اجمعین ) نواده حیدر کرار از صلب حسین آن منقم آخرین قدوم مبارک خود بر روی چشم منتظران گذارده و از راه برسد و ذوالفقار انتقام از نیام بر کشد و قاسطین ومارقین وناکسین و عمله ظلم و جور بر محمدوآل محمد را به خاک ذلت فرو افکند و زمین ر از لوج وجود نحس ونجس این مشرکان و کافران بالله را پاک و مطهر گرداند

خدایا شاد گردان (دل ) پیامبرت محمد صلى اللّه علیه و آله را به دیدارش و هم چنین هم که در دعوتش از آن حضرت پیروى کرد ، و رحم کن به بیچارگى ما پس از آن حضرت

ای خدا غم و اندوه دوری آن بزرگوار را به ظهورش از قلوب این امت برطرف گردان و برای آرامش دل های ما به ظهورش تعجیل فرما

اینان ظهورش را دور پندارند ولى ما که نزدیک مى بینیم به مهرت اى مهربانترین مهربانان(4)  

1.       وَ شیعَتُکَ عَلى مَنابِرَ مِنْ نُورٍ، مُبْیَضَّةً وُجُوهُهُمْ/ فرازی از دعای ندبه

2.       أَیْنَ الْمُعَدُّ لِقَطْعِ دابِرِ الظَّلَمَةِ؟ أَیْنَ الْمُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟ أَیْنَ الْمُرْتَجى لِإِزالَةِ الْجَورِ وَالْعُدْوانِ؟ أَیْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدیدِ الْفَرائِضِ وَالسُّنَنِ؟ أَیْنَ الْمُتَخَیَّرُ لِإِعادَةِ الْمِلَّةِ وَالشَّریعَةِ؟ أَیْنَ الْمُؤَمَّلُ لِإِحْیاءِ الْکِتابِ وَ حُدُودِهِ؟ أَیْنَ مُحْیى مَعالِمِ الدّینِ وَ أَهْلِهِ؟ أَیْنَ قاصِمُ شَوْکَةِ الْمُعْتَدینَ؟  أَیْنَ هادِمُ أَبْنِیَةِ الشِّرْکِ وَالنِّفاقِ؟ أَیْنَ مُبیدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَالْعِصْیانِ وَالطُّغْیانِ؟ أَیْنَ حاصِدُ فُرُوعِ الْغَىِّ وَالشِّقاقِ؟(فرازی دیگر از دعای ندبه)

3.       أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ؟ أَیْنَ الْمَنْصُورُ عَلى مَنِ اعْتَدى عَلَیْهِ وَافْتَرى؟ أَیْنَ الْمُضْطَرُّ الَّذى یُجابُ إِذا دَعی؟ أَیْنَ صَدْرُ الْخَلائِقِ ذُوالْبِرِّ وَالتَّقْوى؟ أَیْنَ ابْنُ النَّبِىِّ الْمُصْطَفى؟ وَابْنُ عَلِىٍّ الْمُرْتَضى؟ وَابْنُ خَدیجَةَ الْغَرّاءِ؟ وَابْنُ فاطِمَةَ الْکُبْرى؟ بِأَبى أَنْتَ وَ أُمّى وَ نَفْسى لَکَ الْوِقاءُ وَالْحِمى، یَابْنَ السّادَةِ الْمُقَرَّبینَ، یَابْنَ النُّجَباءِ الْأَکْرَمینَ، یَابْنَ الْهُداةِ الْمَهْدِیّینَ، یَابْنَ الْخِیَرَةِ الْمُهَذَّبینَ(فرازی دیگر از دعای ندبه)

4.       اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ ، اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ.(فرازپایانی دعای عهد)

بنیاد فرهنگی مهدی موعود شعبه آبادان



تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم