سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمادهای المپیک در خدمت ترویج فراماسونری
                                                                                     


به گزارش مشرق،ونلاک و مندویل، نام عروسک‌های بازی‌های المپیک 2012 لندن هستند، اما چرا آنها یک چشم دارند و آیا نمی‌توان گمانه‌زنی کرد که در پس طراحی این عروسک‌ها، اندیشه‌ای نهان شده است؟

عروسک های مزبور تنها با داشتن یک چشم، ناخودآگاه توجه ما را معطوف به علامت تک چشم فراماسونری می کنند. تک چشم یکی از نمادهای اصلی فراماسونری است و استفاده صریح از این نماد به عنوان یکی از نمادهای المپیک 2012 با توجه به اینکه لوگوی این دوره از بازی ها هم در ارتباط با فراماسونری بوده است پس میتواند در بردارنده ی این پیام باشد که می بایست منتظر اتفاقات جدیدی از این دست در برنامه های افتتاحیه و اختتامیه مسابقات باشیم و برگزاری بازی های المپیک در کشور انگستان وشهر لندن (مرکز و مهد فراماسونری در جهان) و آن هم در سال 2012، سالی که صیونیست ها نگاه ویژه ای به آن دارند، خود نیز بسیار قابل تامل است.

معمولا عروسک های بازی های جهانی مورد استقبال مردم جهان قرار میگیرند و با نزدیک شدن به زمان بازی ها این استقبال به اوج خود میرسد و در کشورها مختلف دنیا به وفور دیده می شوند و بسیاری از شرکت های تجاری برای تبلیغ کالاهای خود از آنها استفاده میکنند و به راحتی میتوان این سمبل ها را در آن برهه زمانی در هر مجتمع تجاری و هر شرکتی و هر خانه ای یافت .


بدین ترتیب به راحتی نمادهای شیطانی به زندگی روزمره انسانها وارد می شوند و البته این بار ورودی شیرین، زیرا که سمبل بازی های المپیک شده اند بازیهایی که نماد صلح و دوستی اند.

همچنین مستندات و تحقیقات نشان می‌دهد که لوگوی المپیک لندن نیز، مفاهیمی‌به غیر از عدد 2012 را هم می‌تواند در برداشته باشد.


نشان المپیک 2012 لندن را شرکت Wolff Olins با مدیریت Wally Olins که یک فراماسون تحصیلکرده در دانشگاه آکسفورد است در سال 2007 طراحی کرد و بابت این پروژه دستمزدی 400 هزارپوندی دریافت کرد.

با رونمایی از این لوگو، بسیاری از مردم اعتراض کردند که شکل جالب توجهی ندارد اما برگزارکنندگان در پاسخ به این اعتراضات گفتند که این لوگو بسیار جوان پسند، ورزشی و شجاعانه طراحی شده است.

مرکز جهانى حضرت ولى عصر (عج)



تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم