سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی قرآن را پاره می کرد تا من به اهمیت آن پی ببرم و در این راه قدمی بردارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی کاریکاتوری از پیامبرم میکشید تا من بهتر او را بشناسم و در این راه قدمی بر دارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی به شهدایم ناسزا میگفت تا من مقامشان را ارج نهم و در این راه قدمی بردارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی حجابم را به سخره می گرفت تا من اهمیت حفظ آن را به یاد بیاورم و در این را قدمی بردارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی امام زمانم را تکذیب می کرد تا من وجودش را باور کنم و در این راه قدمی بر دارم

خدایاببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی به نام علی عدالت را زیر پا میگذاشت تا من عدالت را بیاموزم و در این راه قدمی بر دارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی تو را انکار می کرد تا من به وجودت ایمان بیاورم و در این راه قدمی بر دارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی به امام هادی بی حرمتی می کرد تا من تازه او را به یاد بیاورم و در این راه قدمی بر دارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه حتما باید کسی فیلمی بر علیه دین من میساخت تا من به حقانیت دینم پی ببرم و در این راه قدمی بر دارم

خدایا ببخش

شرمنده ام از اینکه من نام مسلمان بر خود نهاده ام کماکان منتظر نشسته ام تا کسی..................و من به خود بیایم



تمامی حقوق مادی و معنوی " یاد یاران " برای " رحیمی " محفوظ می باشد!
طـرّاح قـالـب: شــیــعــه تـم